Skip to main content

Moja virtuelna društvena detoksikacija

 Godine 2019. doživela sam događaj koji me je naveo da sumnjam u značaj trošenja vremena na gigante društvenih medija kao što su Instagram i Facebook.

Obe platforme su bile sastavni deo mog života od 2006. godine, služeći kao digitalni dnevnik koji je beležio moje putovanje kroz život, od mojih najranijih sećanja, svakodnevnice, onoga sto mi se mota po glavi, do analiza i praksi kako da kreiramo svoju realnost a sve to uz tehno muziku. Međutim, neočekivana zabrana sa obe platforme podstakla me je da preispitam svoje digitalno prisustvo i navela me da otkrijem pravu vrednost svoje veb stranice, gde mogu da se autentično predstavim, bez ikakvih restrikcija i predrasuda i nikakvih pogresnih emocija kao i povežem sa svetom i tobom! U ovom postu na blogu želim da podelim svoju priču o tome kako je ovaj incident transformisao moju perspektivu na društvenim medijima i kako sam otkrio moć svoje lične veb stranice kao sredstva da se istinski izrazim i povežem sa drugima. Više od decenije, Fejsbuk je bio moja platforma za deljenje životnih iskustava. Tretirala sam ga kao virtuelni dnevnik, ispunjavajući ga beleškama, fotografijama, albumima, mislima, komentarima, idejama, tehno muzikom. Facebook je služio kao marketinška platforma za moj lični brend, mesto gde su svi, i poznati i nepoznati mogli da se povežu i drže korak sa mojim životom. Moj nalog je uvek bio otvoren za sve! Informacije dostupne podjednako za sve! Stvorila vernu zajednicu, od koje sam takodje i ja ucila. 

Onda je došao dan kada se moj digitalni svet srušio. Ugasen mi je nalog na Fejsbuku i na Instagramu, bez jasnog objašnjenja zašto.

Tri meseca sam pokušavala da doprem do njihovih timova za podršku, da razumem problem i vratim svoje naloge, ali bezuspešno. 

Nakon tri meseca od zabrane, Instagram je odgovorio sa izvinjenjem, navodeći da je moj nalog greškom onemogućen.

Moj Instagram je ponovo aktiviran, ali fejsbuk nalog je izbrisan…… blah …. 

Ovaj dogadjaj me je podstakao da promenim fokus i uložim više vremena u svoju ličnu veb stranicu.

 Shvatila sam da oslanjanje isključivo na platforme društvenih medija znači poveriti svoje digitalno prisustvo u tuđe ruke. Na svojoj veb stranici imam potpunu kontrolu nad svojim sadržajem, brendom i imidžom. 

Bio je oslobađajući osećaj izraziti se bez ograničenja broja znakova ili algoritama, i moja brutalna iskrenost dolazi do izrazaja bez ikakvih restrikcija i straha! 

Kroz svoju veb stranicu sam pronašla pravu vrednost autentičnosti. Mogu da podelim svoje misli, iskustva i strasti bez pritiska prilagođavanja trendovima društvenih medija. 

Bilo je oslobađajuće biti svoj i bez straha pogresnih emocija da vladaju! 

Iako platforme društvenih medija imaju svoje prednosti, moja veb stranica je postala moj digitalni dom — mesto gde mogu da podelim svoje putovanje sa svetom pod mojim uslovima. 

Dakle, umesto da ulažem svoje vreme i energiju u prolazne trendove i platforme, pozivam vas da posetite moju veb stranicu da biste se povezali sa pravim mnom, nefiltriranim i istinskim. 

Hvala vam što ste bili deo mog putovanja i nadam se da ćete pronaći inspiraciju da prihvatite svoje pravo ja i maksimalno iskoristite svoje digitalno prisustvo. 

s'ljubavlju
fLekitZa

Comments

Popular posts from this blog

Zeolite is Magic!

I was given a container of zeolite by a dear friend of mine from Tatjana in 2014. Since then, I'm never without it. Zeolite is absolutely magical! It heals every wound so quickly; it healed the herpes that I had on my lip almost every month; and it cured fungi that I had on my toes. I'm now treating my pimples and I healed my damn vaginal candida! What more do you want :) WOW! It looks like every damn disease there is has afflicted me, but believe me these are just little things that zeolite has helped cure! ;) Now, I brush my theeth with zeolite , wash my face with it and even drink it in the morning on an empty stomach. I'm so grateful to Tatjana. I share my experience with zeolite with everyone who has never heard of it. People are often a little scared of it, but I persuade them to try it. You can research Zeolite yourself on the web so you will have the proper info about it before you decide to use it. In my blog on zeolite , I have summarized what I thin

Steve Lawler @ Spray Club, Prishtina, Kosovo

Tri žurkice elektonske muzike za tako kratko vreme! Pre ove žurkice (Eelke Kleijn 7, maja), bila je još jedna u klubu Spray. Evo poslušajte kratak intervju i najavu za ovaj party.  OVDE Ljudi koji su bili kažu da je bilo dobro ali ne i odlično. A te iste večeri ja sam bila u klubu underGRAND, gde je „vrteo”  Vegim , ljudi se više skoncentrisali na đusku nego što su slušali trakice. Hmmm... pa valja su ih te trakice terale da đuskaju, ne ?! fLekitZa☆   Steve Lawler @ Spray Klub, Priština, Kosovo 3 parties with electronic music in one month! Before this party (Eelke Kleijn 7th may) there was another one in the Spray club. You can listen to a short interview and the announcement for the party  HERE . People who went say it was really good, but not great. And that same night I was at underGRAND, where  Vegim  was spinning, and the people were more concentrated on dancing than the tracks. Hmmm… I guess the tracks made them dance, no?!  fLekit

Šta je ginseng

Ginseng (lat. Panax) je naziv roda kojem pripada jedanaest vrsta lekovitih biljaka.                                       Iako je u Europi najpoznatiji kineski ginseng , vrste ovog roda rastu u Koreji, Vijetnamu, Sibiru i Sjedinjenim Državama. Najpopularnije su tri vrsta ginsenga: - azijski ginseng, ili takozvani đavolski grm (lat. Panax ginseng), - američki (Panax quinquefolius) i - sibirski ginseng (Panax senticocus - eleutero). Kinezi su uočili da redovito uzimanje ginsenga poboljšava opše stanje organizma, apetit i mentalnu aktivnost i da deluje preventivno protiv mnogih bolesti. Ginseng ima jako antistresno delovanje, a za razliku od kofeina, ne uzrokuje depresivnu fazu. Ženšeng takođe može pomoći u ublažavanju učestalosti želje kafe. Smatra se tonik za nadbubrežne žlezde i pomaže u podršci imunološkom sistemu i vraćanju odgovarajuće ravnoteže u telo, posebno u vreme stresa ili anksioznosti. Ova biljka jača bubrege , koji su često oslabljeni od uobičaje